Se upp i trafiken!

Dagen började med att jag gjorde det vanliga och cyklade till skolan. Så höll jag på att köra på en liten unge.
Det stod en bil snett över vägen där jag skulle åka, så när jag kom körde bilen framåt.
Vad bra att den flyttar sig, tänkte jag och trampade på lite extra. Så när jag kommer fram till bilen får jag tvärnita för det går ut en liten kille bakom. Jag kunde fan kört på han. Trevlig start på dagen det hade varit!

Så vill jag säga att livet inte är sig likt utan stövlarna. Låter sjukt jag vet. Men inga andra kläder känns bra nu bara för det. Längtar till sommaren då jag har fler skor att ha.

Sitter och försöker sätta ihop ett fint kollage med kläder och accesoarer som jag förväntar mig få i julklapp, men skolan har spärrat alla klädsidor typ. Skit.

Kommentarer
Postat av: Camilla

tur att det gick bra. :)

blöh för tråkiga vinterskor!

2007-12-11 @ 10:26:22
URL: http://camillau.blogg.se/nyblogg
Postat av: Camilla

ett par stövlar från wedins eller iskalla converse..

2007-12-11 @ 11:18:02
URL: http://camillau.blogg.se/nyblogg

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback