Rapport från helgen

Det finns många ord som jag skulle kunna beskriva helgen och min älskling med, men UNDERBAR känner jag för att beskriva allt som nu. Vi har haft det hur mysigt som helst. Bäst!

När jag slutade så åkte jag buss med Aneby-tjejerna upp till stationen, jag kunde likaväl gått, men jag var så nervös så jag åkte med dem. Dessutom så ville de det. :)
Så kom min älskade vid 15:41. Jätteskönt att han kom så tidigt. Vi åkte hem och till en börjar var det lite stelt med tanke på att vi bråkat sen senast vi var med varandra, men sen så släppte det. Vi myste bara hela fredagen.

På lördagen var älsklingen morgonpigg så vi gick upp ganska så tidigt, för att vara oss, typ vid 9:30. Så gjorde vi oss iordning till halv ett och åkte ner på stan. Där tittade vi runt lite och Jalle köpte en asfin ring till mig som jag ska få i julklapp. Vi köpte även Björm Borg kalsonger till honom som han får av mina föräldrar. Så delade vi på en pizza på Shalom. Goe. Var riktigt länge sen som jag åt pizza.

Idag har vi mest varit inne och myst och njutit av varandra. Hälsade på Jens, Agneta och Alice en sväng innan. De kommer till oss på julafton. Mysigt med något besök iaf. :)

Så om jag ska sammanfatta helgen så var den underbar, som sagt.
Jalle är den bästa som finns! JAG ÄLSKAR DIG.

Jag ska snart lägga in lite låtar på mobilen nu, har inte pallat göra det än.
Det blir nog dessa iaf:

The Used - Smother Me
Soil - Hear Me
Colbie Caillat - Bubbly

Puss

Kommentarer

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback