Nu är de borta

image36
Deras hår är bara så underbart vackert på denna bilden! Skulle verkligen vilka byta mitt raka mot deras vågor. Mitt hår börjar bli så långt som jag vill ha det nu iaf, så snart är jag framme vid målet. Men jag ska klippa mig på fredag så då lär längden krympa lite, men får hoppas på att det snart växer ut igen. Ska färga mitt hår på torsdag med. Tar en chansning och färgar det mer rött! Hoppas att det blir fint.

image37
Dagen har varit tuff! Började med engelska och matte, inga problem där. Sen gick jag, Pillan och Sanna och åt tidigt för att vi ville vara tidiga till dagens idrottslektion som skulle utspela sig i simhallen. Eftersom att vi missade förra gången så var vi tvugna att ta igen det vi missat och det som krävdes var att vi skulle simma 40 längder, alltså 1000 meter. Det fixade vi lätt, men sen så var vi tvungna att vara med när de andra hade lektion också och då blev det fysträning i vattnet. Kul men jobbigt!
Efter det cyklade jag den tråkiga vägen hem och såfort jag kommit hem så satte jag mig med mamma i bilen på väg till Jönköping. När vi kom fram lämnade vi tillbaka mina stövlar. Fan rent ut sagt. De var perfekta, de var jag! Ni vet när man hittar det där perfekta plagget som man bara älskar? Det var mina stövlar, och nu är de borta. 3 månader fick jag gå på moln och känna mig fin när jag hade dem. När vi lämnat tillbaka dem så satte jakten igång efter ett par nya. Det blev ingen överraskning att vi inte hittade några. När jag väl hittat ett par som jag kan tänka mig, då är det dålig sula eller så finns de inte i min storlek. Har nästan gett upp hoppet på att hitta några för inga kommer vara lika bra som de jag hade. Men jag måste leta vidare, klarar mig inte utan ett par fina stövlar.

Nää, nu ska jag ta och göra något annat.
Plugga låter som en bra idé med tanke på att vi har Handelsprov imorn.

Puss

Kommentarer

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback