Lugn dag

Sitter i skolan nu, ska snart ha studietid. Måste jobba lite med marknadsföring och Försäljning och service, är klar med säljpärmen iaf. Känns skönt för det är knappt någon annan som börjat på de uppgifterna. Jag tog bort min bilddagbok igår, kändes tråkigt såklart, med det blir bäst så. Det som är jobbigt är att det var mitt tidsfördriv på rasterna, vad ska jag nu göra mer än att skriva här? Jag kan inte kolla på mina vänners bilder heller, för man måste vara vän med dem för att få se dem... Men jag får klara mig utan att se vad andra har för sig.

Idag har jag inget planerat. Våran nya hörnsoffa till källaren kommer idag, så jag ska troligen bara ligga inne och slappa i den! Kolla någon bra film kanske, om det går någon. Jag är jättesugen på att se någon komedifilm, hyra med älsklingen sen när han kommer kanske? 11 dagar kvar nu. Det är så länge som vi brukar vänta. Hoppas dagarna går fort bara, vill verkligen vara med honom nu.

Jag och Jalle pratade endel igår, du vet sånna där långa sms som reder ut känslor som man haft? Sånna skrev jag till honom. Det kändes så himla skönt att säga allt till honom, jag behövde det. Älskar honom så himla mycket, mest av allt verkligen! Han är bäst för att han förstår hur jag känner.

Sebastian, jag älskar dig.

Puss

Kommentarer

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback