Funny situation

image49
Sara, Jag, Pernilla, Ida H och Ida B.

Jag umgås mest med dessa 4 tjejer i skolan. Ida H, Ida B, Sara och Pernilla men idag var de sista två sjuka så vi var bara tre. Satt som vanligt och pratade på lunchen om allt och inget. Så kommer ett par där killen är mycket längre än tjejen, och då menar jag MYCKET längre. Så frågar jag Ida och Ida:

- Är era pojkvänner mycket längre än er?

Så pratade de på om hur långa deras pojkvänner var. Men vad jag inte la märkte till var att de använde ordet var istället för är. Sen när vi ätit färdigt gick vi tillbaka till B-huset. På vägen så mötte vi endel killar och Ida B säger något i stil med:

- Åhhh vad snygg han är. (Jag kommer inte ihåg exakt vad hon sa, men ni fattar)
Jag tittar konstigt på dem och säger:

- Men ni har ju pojkvänner!

Så stannar de upp och säger i kör:

- Nää.

Jag kände mig helt borta. Har de inga pojkvänner? Va?
Så visade det sig att det tagit slut för någon vecka sen för båda två. Utan att jag fått veta.
Haha. Så jättenära står vi inte varandra än, men det blev en rolig situation av allt!

Kommentarer

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback