Förstår inte varför alla går dit

10 anledningar till varför jag INTE går på Statt

1.  Jag har en pojkvän som jag älskar mest av allt
2.  Jag har en pojkvän som jag älskar mest av allt
3.  Jag har en pojkvän som jag älskar mest av allt
4.  Jag har en pojkvän som jag älskar mest av allt
5.  Jag har en pojkvän som jag älskar mest av allt. Varför skulle jag då vilja dit när stället kryllar av närgångna fulla killar som vill dansa?
6.  Jag har bättre saker att lägga 100 spänn på, resa till min älskling tex
7.  Petra har skrämt mig med sina historier om hur folk håller på med varandra
8.  Det är varmt, svettigt och äckligt
9.  En hemmakväll är tusen gånger skönare
10.  Jag kan ha kul på andra sätt än att supa mig full och sen slösa bort en hel kväll på något som jag inte minns dagen efter


That´s why


Kommentarer
Postat av: alexandra

haha =)

2007-12-23 @ 13:32:53
URL: http://dependence.blogg.se

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback