Det är segt att gå och vänta

Attans seg dag detta har varit. Hade mardrömmar i natt så jag sov inget vidare, så försökte jag ligga kvar i sängen och sova länge, lyckades ligga kvar till ungefär halv tolv. Sen fick jag inse att det bara var för mig att stiga upp och gå in i duschen. Resten av dagen har bestått av att jag äntligen kommit in i väntsalen på tågstationen så jag kunde hämta ut mina biljetter tills i morgon, jag har spelat två olika spel med mina föräldrar och legat framför tvn och tittat på Jönssonligan som nyss tog slut. En vanlig hemmadag.

Jag har fått någon konstig sömnrutin nu. Känner mig ganska så trött nu, men jag vet att jag kommer vara pigg sen när jag ska sova, så troligen kommer jag vara vaken ända till två. Men det är egentligen bra, för jag vill inte vara dötrött i morgon när jag kommer fram till Jalle vid nio, då vill jag ju kunna vara vaken en stund med honom.
Jag har en liten kort filmsnutt på min mobil med honom. 1 sekund är den. Sa ju att den var kort. Men man hinner precis se när han tittar upp så man får se honom i ögonen. Han är så underbart söt och fin så jag bara smälter.

image110
Så brukar det se ut när jag lagar mat.

Kommentarer
Postat av: becca

gulligt! :)

2008-01-13 @ 18:12:52
URL: http://thuna.blogg.se

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback